Selam kızlar! Ben 30 yaşındayım, 5 haftalık hamileyim ve aslında çok heyecanlıyım ama bi yandan da korkularım var. Hamilelik sürecinde neler yaşayacağım konusunda hiç bir fikrim yok. En çok korktuğum şeyler arasında gebelikte kilo almak, doğum ağrıları ve bebek sağlığı var. Yani bunlar beni çok düşündürüyo.
Siz hamile kalınca neler yaşadınız? Korkularınız nelerdi? Bi de doğumdan sonra nasıl hissediyorsunuz? Hemen bebekle ilgilenip hayatınıza devam edebildiniz mi? Ya da zorluklar mı yaşadınız? Yani deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Tüm bu endişelerimi biraz olsun hafifletmek istiyorum.
Siz hamile kalınca neler yaşadınız? Korkularınız nelerdi? Bi de doğumdan sonra nasıl hissediyorsunuz? Hemen bebekle ilgilenip hayatınıza devam edebildiniz mi? Ya da zorluklar mı yaşadınız? Yani deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Tüm bu endişelerimi biraz olsun hafifletmek istiyorum.