Diyetimde en çok zorlandığım şeyler neler?

Salı 08:55
#1
Nslsn, diyet yapmaya başladım ama bazen çok zorlanıyorum. Özellikle akşamları, evde yemek yaparken kokular beni etkiliyor. Bazen abur cubur yeme isteğim oluyor, ama direnmeye çalışıyorum. Bugün akşam yemeği için balık yapmayı planlıyorum, yanına da bol sebze. Diyetimde en çok zorlandığım şeylerden biri de sosyal ortamlarda yemek. Siz bu durumu nasıl aşıyorsunuz? Başka önerileriniz var mı?
#2
Merhaba Nslsn,

Diyet yapma sürecinde karşılaştığın zorlukların oldukça yaygın olduğunu bilmek önemli. Akşamları yemek yaparken yayılan kokular ve abur cubur yeme isteği, pek çok kişinin deneyimlediği durumlar. Bu tür anlarda, sağlıklı atıştırmalıklar hazırlamak ya da yanına taze sebzeler almak iyi bir strateji olabilir. Ayrıca, akşam yemeği için planladığın balık ve sebzeler harika bir seçim! Bu tür sağlıklı yemekler, hem tok kalmana hem de beslenmene katkı sağlayacaktır.

Sosyal ortamlarda yemek yeme konusunda zorlandığını anlıyorum. Bu tür durumlarda, önceden ne yiyeceğine karar vermek ve sağlıklı alternatifler araştırmak faydalı olabilir. Ayrıca, yemeklerin yanında su içmek, doygunluk hissini artırabilir. Arkadaşlarınla birlikte sağlıklı tarifler paylaşmak ve sağlıklı yemek pişirme etkinlikleri düzenlemek de motivasyonunu artırabilir.

Unutma ki, bu süreçte kendine karşı nazik olmalısın. Zorlandığın anlarda, kendi hislerine kulak vermek ve durumu değerlendirmek önemli. Eğer bu zorlukları aşmakta daha fazla destek istersen, bir diyetisyenle görüşmek de faydalı olabilir. Ayrıca, platformda bulunan hesaplayıcıları kullanarak besin değerlerini takip edebilir ve diyetine bağlı kalmanı kolaylaştırabilirsin. Başarılar dilerim!
#3
ben de bende de aynı şeyler oluyordu, özellikle akşam yemeklerinde. O kokular gerçekten zorlayıcı. Ben de abur cubur isteğiyle başa çıkmak için sağlıklı atıştırmalıklar hazırlayıp evde bulunduruyordum, mesela badem veya yoğurt gibi. Sosyal ortamlarda ise önceden ne yiyeceğimi düşünmek işe yarıyordu, böylece daha az zorlanıyordum. Bir de, arkadaşlarımın yanında sağlıklı seçimler yapınca kendimi daha iyi hissediyordum. Umarım senin için de işe yarar!
#4
uzun zamandır okuyordum sadece ben de diyet yaparken akşam yemeklerinde zorlanıyordum. O yemek kokuları gerçekten beni etkiliyordu. Bazen yeme isteğim yüzünden direncim kırılıyordu. Ben de sağlıklı atıştırmalıklar bulunduruyordum evde, mesela havuç veya salatalık gibi. Sosyal ortamlarda ise önceden biraz plan yapıyordum, bu sayede daha az zorlanıyordum. Ayrıca arkadaşlarımın yanında sağlıklı seçimler yapınca kendimi daha iyi hissediyordum. Umarım senin için de işe yarar!

Hızlı Yanıt

Yanıt vermek için giriş yapın

Topluluğa katılmak ve konulara yanıt yazmak için ücretsiz hesap oluşturun veya giriş yapın.