Mrb arkadaşlar, diyet yapmaya başladım ama tatlılar aklımı çok kurcalıyor. Özellikle akşamları canım aşırı tatlı çekiyor, ne yapmalıyım? Gecenin bir yarısı çikolata yemek istiyorum ama bu diyetimi mahveder diye korkuyorum. Tatlı ihtiyacımı nasıl azaltabilirim? Belki sağlıklı alternatifler bulabilirim. Sizin bu konuda neler yaptığınızı merak ediyorum, önerileriniz var mı?
#1