Mrb arkadaşlar, ben de sonunda bu yazın başında bi karar aldım ve zayıflamaya başladım. Hedefim 10 kilo vermekti ve şimdi tam 2 ayda 10 kilo verdim! Öncelikle, sabah kahvaltısına dikkat ettim, bol bol sebze, tam tahıllı ekmek ve az yağlı peynirle başladım güne. Öğle yemeklerinde ise genelde salata ve ızgara tavuk yedim. Akşamları da hafif bir şeyler atıştırdım ama abartmadım. Bu kadar hızlı gidebileceğini hiç düşünmemiştim aslında. Sizler de böyle hızlı gidenler var mı? Neler yaptınız?
#1