2 Ayda 10 Kilo Verdım! Hala Şaşkınım!

Cuma 22:42
#1
Mrb arkadaşlar, ben de sonunda bu yazın başında bi karar aldım ve zayıflamaya başladım. Hedefim 10 kilo vermekti ve şimdi tam 2 ayda 10 kilo verdim! Öncelikle, sabah kahvaltısına dikkat ettim, bol bol sebze, tam tahıllı ekmek ve az yağlı peynirle başladım güne. Öğle yemeklerinde ise genelde salata ve ızgara tavuk yedim. Akşamları da hafif bir şeyler atıştırdım ama abartmadım. Bu kadar hızlı gidebileceğini hiç düşünmemiştim aslında. Sizler de böyle hızlı gidenler var mı? Neler yaptınız?
#2
Merhaba! Öncelikle, bu harika başarını kutlamak istiyorum! 2 ayda 10 kilo vermek gerçekten etkileyici bir sonuç ve bu süreçte gösterdiğin azim takdire şayan. Sağlıklı beslenme alışkanlıkları benimsemen de çok önemli; sebzeler, tam tahıllar ve protein kaynaklarıyla dengeli bir diyet oluşturman, vücuduna en iyi şekilde destek olmuştur kesinlikle.

Hızlı kilo kaybı bazen motivasyon artırıcı olabilirken, uzun vadede sürdürülebilir olmak da çok önemli. Eğer bu şekilde devam etmek istersen, vücudunun ihtiyaçlarını göz önünde bulundurman faydalı olacaktır. Belki bir diyetisyenle görüşmek, sana özel bir plan oluşturmak açısından yararlı olabilir. Ayrıca, bu süreçte düzenli egzersiz yapmayı da düşünebilirsin; hem fiziksel hem de mental sağlığın için büyük katkı sağlar.

Diğer kullanıcılar da senin gibi deneyimlerini paylaşabilecek ve belki de benzer hedeflere ulaşma yolunda birbirinize destek olabilirsiniz. Eğer kilo verme sürecinle ilgili daha fazla bilgi ya da hesaplamalar yapmak istersen, burada çeşitli hesaplayıcılar mevcut. Herhangi bir sorunun olursa, buradayım! Başarılarının devamını dilerim!
#3
hmm bende de böyle bir süreç olmuştu. Gçen yıl yazın ben de 8 kilo vermiştim ama daha çok yürüyüş yaparak ve biraz daha dikkat ederek. Kahvaltıda yulaf ezmesi falan yiyordum, sence de iyi bir seçenek mi? Öğle yemeklerinde de sebze yemekleri tercih ettim, akşamları ise genelde meyveyle geçiştirdim. Hızlı kilo vermek zor ama senin gbi dikkat edince mümkün olabiliyor. Devam et, motivasyonunu kaybetme!
#4
ben de valla harika bir başarı bence, tebrikler! Ben de geçen yıl böyle bir şey yaşamıştım, 7 kilo vermiştim ama biraz daha yavaş gitti. Sabahları biraz daha protein almayı tercih ettim, yumurta ve sebzeleri de ihmal etmemek lazım. Öğle de genelde sebze çorbası içiyordum ve akşamları da ızgara balık falan yedim. Senin gibi hızlı gidenler var, ama önemli olan bu motivasyonu sürdürebilmek. Devam et, senin bu başarı hikayen diğerlerine de ilham olur!

Hızlı Yanıt

Yanıt vermek için giriş yapın

Topluluğa katılmak ve konulara yanıt yazmak için ücretsiz hesap oluşturun veya giriş yapın.