Selam arkadaşlar, başıma bir kaza geldi ve tazminat davası açmayı düşünüyorum. Ama bu süreç hakkında pek bir bilgim yok. Hangi adımları izlemem gerekiyor? Öncelikle nereye başvurmalıyım?
Eğer bu konuda tecrübesi olan varsa, lütfen paylaşsın. Ne tür belgeler gerekti, avukat tutmak şart mı? Bu süreçte nelerle karşılaştınız? Her türlü bilgi ve deneyiminiz benim için çok değerli. Teşekkürler!
Eğer bu konuda tecrübesi olan varsa, lütfen paylaşsın. Ne tür belgeler gerekti, avukat tutmak şart mı? Bu süreçte nelerle karşılaştınız? Her türlü bilgi ve deneyiminiz benim için çok değerli. Teşekkürler!