Mrb arkadaşlar! Son zamanlarda okuduğum birkaç kitap var, paylaşmak istedim. Özellikle bir tanesi beni çok etkiledi, adı "Küçük Prens". Aslında çocuk kitabı ama bence her yaşa hitap ediyor. İçindeki mesajlar o kadar derin ki, her seferinde farklı bir şey keşfediyorum. Siz de böyle kitaplar okudunuz mu? Hangi kitaplar sizi en çok etkiledi? Yorumlarınızı merak ediyorum!
#1