Mrb arkadaşlar! Son zamanlarda kitap okumaya oldukça zaman ayırdım ve içimden geçenleri paylaşmak istedim. Gerçekten çok etkileyici kitaplar buldum ve belki siz de okumak istersiniz. Mesela, "Küçük Prens"i yeniden okudum ama bu sefer farklı bi bakış açısıyla. Hani bazen, yaş ilerledikçe bazı şeyler daha anlamlı geliyor ya, işte öyle oldu benim için.
Sizlerin de son zamanlarda okuduğunuz ve çok beğendiğiniz, tavsiye edebileceğiniz kitaplar var mı? Hatta belki benzer deneyimler yaşadığınız kitaplar da vardır. Yorumlarınızı merakla bekliyorum, belki yeni favoriler bulurum! :)
Sizlerin de son zamanlarda okuduğunuz ve çok beğendiğiniz, tavsiye edebileceğiniz kitaplar var mı? Hatta belki benzer deneyimler yaşadığınız kitaplar da vardır. Yorumlarınızı merakla bekliyorum, belki yeni favoriler bulurum! :)