Mrb arkadaşlar, son zamanlarda saç dökümüm çok arttı. Bazen yastığımda yığınla saç buluyorum, bu duruma çok üzülüyorum. Bi kaç kere doktora gittim ama net bir çözüm bulamadım. Hatta evde doğal yağlar denedim ama pek etkisi olmadı gibi. Bi de stresin etkisi var mı bilmiyorum ama iş hayatı da baya zor bu aralar. Siz neler denediniz? Saç dökülmesine karşı bi yöntem ya da tavsiye verebilir misiniz? Hatta belki benmle aynı durumu yaşayanlar vardır, deneyimlerinizi paylaşın lütfen! :)
#1