Selam arkadaşlar! Meme küçültme ameliyatı geçirmiş olanlar burda mı? Ameliyat sonrası iyileşme süreci hakkındaki tecrübelerinizi paylaşmak ister misiniz? Ben biraz zorlanıyorum açıkçası. Sıkı sütyen kullanmak iyi mi, yoksa bakşa neler yapmalıyım? Belki bu konuda tavsiyeleriniz vardır. Ameliyat sonrası dikkat edilmesi gereken seyler neler? Herkesin deneyimleri çok kıymetli, buradan bir şeyler kapabilirim umarım!
#1