Mrb arkadaşlar! Kalıcı makyaj yaptırmayı düşünüyorum ama kafamda çok soru var. Özellikle dudak ve kaşlara yaptırmayı planlıyorum. Bazen videolarda gördüğümde çok güzel görünüyor ama bi yandan da acıtır mı, kalıcı mı olur, fiyatlar ne kadar gibi şeyler düşünmeden edemiyorum. Bu konuyu deneyimleyenler varsa, neler yaşadınız? Acıdan korkuyorum ama sonuç güzelse değer mi? Yorumlarınızı bekliyorum!
#1