Mrb kızlar, son zamanlarda kadınların siyasette daha fazla yer alması gerektiği konuşuluyor. Bence bu çok önemli bir konu. Kadınların bakış açısı ve deneyimleri, toplumda farklı bir perspektif kazandırabilir. Sizce kadınların siyasette daha fazla yer alması için neler yapılmalı? Bu konuda deneyimlerinizi, düşüncelerinizi paylaşın lütfen. Hatta sizce şu anki politikacılar arasında en çok kadınları temsil eden kimler? Hadi tartışalım!
#1