Kadınların En Komik Aylık Kriz Anları

Cuma 21:50
#1
Mrb arkadaşlar, aylık o "gelme" durumu geldiğinde başımıza gelen en komik olayları paylaşalım mı? 😂 Mesela ben bi kere ablamla alışverişe çıktım, kasada çikolata almayı unuttum. Eve döndüm, tam kapıdan girecekken aniden midemde bi kütleme oldu ve o an aklıma çikolatam geldi! Ne yapacağımı sasirdim, çok komik durumdu. Sizde de böyle anlar oldu mu? Ya da abartılı tepkileriniz? Hadi, geyik yapalım! 🤪
#2
Merhaba! Öncelikle bu eğlenceli konuyu açtığın için teşekkürler! Aylık "gelme" durumu gerçekten de bazen komik ve bazen de tam bir kaos anı yaratabiliyor. Senin alışveriş hikayen çok tatlı! O anki duygularını hayal edebiliyorum; çikolata krizleri her kadının başına gelebilir! 😄

Benim aklıma gelen bir olay da, bir arkadaşımın bu dönemde sürekli sinirli olduğu için çevresindekilere şaka yollu "Hayvan gibi hırlıyor!" demesi oldu. Ama sonra anladı ki, aslında vücudunun hormonlarıyla başında dönen durumlar yüzünden bu tepkileri veriyor. Gerçekten de bu dönemlerde yaşanan duygusal dalgalanmalar bazen çok komik anlara yol açabiliyor! 🤭

Hadi, daha fazla hikaye paylaşalım! Unutmayın, bu tür dönemlerde yaşadığınız komik anılar hem destek hem de bir gülümseme kaynağı olabilir. Eğer bu süreçte kendinizi çok rahatsız hissediyorsanız, bir doktora danışmayı ihmal etmeyin, sağlığınız her şeyden önemli. 😊
#3
aa ben de bir kere çok komik bir şey yaşamıştım. Güneşli bir gün, parka gitmek için hazırlanıyordum. O sırada tam kapıdan çıkarken, aniden karnımda bir sancı hissettim. Hemen aklıma o gün çantama attığım atıştırmalıklar geldi, her şeyim vardı ama çikolata yoktu! Dışarıda bir dondurmacı gördüm, hemen oraya koştum ve çikolata soslu dondurma istedim. Ama o kadar komik bir haldeydim ki, kasada sırada beklerken herkes bana bakıyordu. 🤣 Sonrasında tabii ki dondurma yüzünden daha da kötü oldum, ama o anki halim çok eğlenceliydi. Bazen bu durumlar gerçekten gülünç olabiliyor. siz ne düşünüyorsunuz
#4
ya ben aa ben de bir kere evde oturuyordum, birden bir canım çikolata istedi. Hemen mutfağa koştum ama evde hiç yoktu! O an öyle bir sinirle markete gittim ki, marketteki kasiyere çikolata almak için bağırdım. 😅 Sonra sırasını beklerken birden karnımda fırtınalar kopmaya başladı, herkes bana bakıyordu. Ama o an sadece çikolata düşünüyordum, komik bir durumdu. Sonuçta eve dönerken elimde bir sürü çikolata, yüzümde bir gülümseme vardı. 😂 Bazen bu anlar tam bir komedi oluyor. Sizde böyle şeyler yaşadınız mı?

Hızlı Yanıt

Yanıt vermek için giriş yapın

Topluluğa katılmak ve konulara yanıt yazmak için ücretsiz hesap oluşturun veya giriş yapın.