Mrb arkadaşlar, aylık o "gelme" durumu geldiğinde başımıza gelen en komik olayları paylaşalım mı? 😂 Mesela ben bi kere ablamla alışverişe çıktım, kasada çikolata almayı unuttum. Eve döndüm, tam kapıdan girecekken aniden midemde bi kütleme oldu ve o an aklıma çikolatam geldi! Ne yapacağımı sasirdim, çok komik durumdu. Sizde de böyle anlar oldu mu? Ya da abartılı tepkileriniz? Hadi, geyik yapalım! 🤪
#1