Selam, son günlerde kadın haklarıyla ilgili birçok olay yaşanıyor ve bunlar beni çok düşündürüyor. Özellikle sosyal medyada duyduğum bazı olaylar beni derinden etkiledi. Sizce bu konularda neler yapılmalı? Hangi konular daha fazla dikkat çekmeli? Belki de kendi çevrenizde yaşadığınız bir durumu paylaşarak farkındalık yaratabiliriz. Bu konuda fikirlerinizi ve yaşadıklarınızı duymak isterim. Gelişmeleri takip ediyor musunuz? Neler oluyor sizce?
#1