Mrb arkadaşlar, ben hamileliğimin 7. haftasındayım ve şu an en büyük sorunum mide bulantıları. Her sabah gözlerimi açtığımda bir bulantı başlıyor, bazen yemek de yiyemiyorum. Sizler bu dönemde neler yaptınız? Hangi yiyecekler ya da içecekler bulantıyı azalttı? Aslında bu durumun geçici olduğunu biliyorum ama yine de çok zor geçiyor. Tüm tavsiyelerinizi bekliyorum, belki ben de bir şeyleri denemek isterim! Bu bulantılar ne zaman geçer ki?
#1