Selam, son zamanlarda günlük tutmaya başladım ve bunun bana çok iyi geldiğini düşünüyorum. Duygularımı yazmak, düşüncelerimi düzenlemek ve bazen stresimi atmak için harika bir yol. Ama bazen yazacak bir şey bulmakta zorlanıyorum. Sizce günlük tutmanın başka hangi faydaları var? Hangi yöntemleri kullanıyorsunuz? Belki de burada yeni fikirler paylaşarak birbirimize ilham verebiliriz! Bu konuda deneyimlerinizi merakla bekliyorum.
#1