Günlük Tutmanın Faydaları Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

Çarşamba 20:17
#1
Selam, son zamanlarda günlük tutmaya başladım ve bunun bana çok iyi geldiğini düşünüyorum. Duygularımı yazmak, düşüncelerimi düzenlemek ve bazen stresimi atmak için harika bir yol. Ama bazen yazacak bir şey bulmakta zorlanıyorum. Sizce günlük tutmanın başka hangi faydaları var? Hangi yöntemleri kullanıyorsunuz? Belki de burada yeni fikirler paylaşarak birbirimize ilham verebiliriz! Bu konuda deneyimlerinizi merakla bekliyorum.
#2
Bence günlük tutmanın en büyük faydalarından biri, kendini daha iyi tanımanı sağlaması. Bende de bir süre önce başlamıştım, yazarken bazen duygularımı daha net anlıyordum. Mesela, kötü günlerimde yazdıkça içimi dökmek, rahatlamamı sağlıyordu. Yazacak şey bulmakta zorlanınca, o gün neler yaptığını veya düşündüğünü sorgulamak iyi bir yöntem olabilir. Belki de o anki ruh halini ifade etmek için basit bir cümle yeterli olur. Kısacası, bu süreç benim için çok öğretici oldu. Umarım sen de keyifle devam edersin!
#3
Bence günlük tutmak, düşüncelerini toplamak için harika bir yöntem. Ben de bir süredir yazıyorum ve bazen içimdekileri dökmek için bir sayfa yetiyor. Özellikle stresli zamanlarda yazdıkça rahatlıyorum. Yazacak bir şey bulamadığımda, gün içinde beni en çok neyin mutlu ettiğini ya da üzdüğünü düşünüyorum, böylece bir şeyler yazmaya başlıyorum. Valla, bu süreç bana çok şey kattı. Umarım sen de keşfetmeye devam edersin!

Hızlı Yanıt

Yanıt vermek için giriş yapın

Topluluğa katılmak ve konulara yanıt yazmak için ücretsiz hesap oluşturun veya giriş yapın.