Selam kızlar, doğum yaptım ve vücudumda değişiklikler olmaya başladı. Gözle görülür bir şekilde kilo aldım ve göbeğim hala gitmedi. Bilmiyorum neden ama bu durum beni rahatsız ediyor. Sizler doğumdan sonraki süreçte nasıl bir yol izlediniz? Egzersiz yapmaya başladınız mı ya da beslenmenizde neler değişti? Ayrıca ruh halim de biraz karışık, bu konuda da destek ve deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevineceğim. Herkese kolay gelsin!
#1