Mrb kızlar, ben de bir diyet grubuna katıldım ve bu süreçte neler yapabileceğimi merak ediyorum. Hedefim 10 kilo vermek ama tek başıma zorlanıyorum. Grubun motivasyonu güzel ama bazen yeterli destek alamıyormuşum gibi hissediyorum. Sizce bu tür gruplarda en iyi stratejiler neler? Hangi paylaşımlar veya aktiviteler daha etkili oluyor? Belki birlikte başarı hkiayeleri paylaşırız ve birbirimize destek oluruz! Sizlerin deneyimlerini merak ediyorum.
#1