Mrb arkadaşlar, son dönemlerde dişlerimle ilgili çok sıkıntı yaşıyorum. Artık dolgular da yetmiyor gibi, diş hekimim diş implantı önerdi ama biraz tereddütlerim var. Acıtır mı? Fiyatları nasıl? Daha önce yaptıran varsa deneyimlerinizi yazın lütfen, sonuçta bu kalıcı bir şey. Ayrıca, implant sonrası bakım nasıl olmalı? Herkese iyi forumlar!
#1