Selam girls, son zamanlarda diş etlerimde kanama olmaya başladı. Fırçalamak zorlaştı, kan görünce fırçalamaktan korkuyorum. Diş etlerim hassaslaştı sanırım. Bazen ağrı da oluyor, ne yapmam lazım?
Diş hekimine gitmeyi düşündüm ama biraz erteledim. Sizin başınıza böyle bir şey geldi mi? Hangi yöntemlerle rahatladınız? Evde uygulayabileceğim bi şey var mı? Tüm önerilerinize açığım, tşk ederim!
Diş hekimine gitmeyi düşündüm ama biraz erteledim. Sizin başınıza böyle bir şey geldi mi? Hangi yöntemlerle rahatladınız? Evde uygulayabileceğim bi şey var mı? Tüm önerilerinize açığım, tşk ederim!