Mrb arkadaşlar, son zamanlarda cinsel hayatımda bişeyler yolunda gitmiyor gibi hissediyorum. Partnerimle arasındaki iletişimde dertler var, bazen kaygılarım yüzünden ilişkiyi bile etkiliyor. Sık sık kendimi yetersiz hissediyorum, belki de fazla beklentim var? Sizler bu konuda neler yaşıyorsunuz? Ya da bu durumu nasıl aştınız? Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim, belki bişeyler öğrenirim. Bu konuda konuşmak da bence çok önemli, tmm mı?
Bazen cinsel isteksizlik gibi şeyler oluyor mu sizde de? Benim için bu dönemler zor geçiyor. Belki de stres ya da iş hayatı etkiliyordur. Sizin fikirlerinizi merak ediyorum, neler yapıyorsunuz böyle durumlarda?
Bazen cinsel isteksizlik gibi şeyler oluyor mu sizde de? Benim için bu dönemler zor geçiyor. Belki de stres ya da iş hayatı etkiliyordur. Sizin fikirlerinizi merak ediyorum, neler yapıyorsunuz böyle durumlarda?