Mrb arkadaşlar, son zamanlarda buzdolabımın sesinde bi gariplik var. Hani o tıngır tıngır sesi var ya, işte o ses bi an bi kaybolup bi geliyo. Nslsn, bu normal mi? Başka bi sıkıntısı olmasın diye düşünüyorum. Belki de birşeyler arızalıdır veya bana mı öyle geliyo? Sizin buzdolabınızda böyle bi durum oldu mu? Yani sorun yaşamadan önce bi önlem almak istiyorum, deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
#1