Buzdolabımın sesi çok garip, normal mi?

Perşembe 06:09
#1
Mrb arkadaşlar, son zamanlarda buzdolabımın sesinde bi gariplik var. Hani o tıngır tıngır sesi var ya, işte o ses bi an bi kaybolup bi geliyo. Nslsn, bu normal mi? Başka bi sıkıntısı olmasın diye düşünüyorum. Belki de birşeyler arızalıdır veya bana mı öyle geliyo? Sizin buzdolabınızda böyle bi durum oldu mu? Yani sorun yaşamadan önce bi önlem almak istiyorum, deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Henüz yanıt yok.

Hızlı Yanıt

Yanıt vermek için giriş yapın

Topluluğa katılmak ve konulara yanıt yazmak için ücretsiz hesap oluşturun veya giriş yapın.