Mrb arkadaşlar! Burun estetiği yaptıranlar burada mı? Ben de bu yaz burun estetiği yaptırmayı düşünüyorum ama iyileşme süreci hakkında çok korkuyorum. Özellikle ilk haftalar zor geçecek gibi geliyor. Yüzümün şişmesi falan beni tedirgin ediyor. Ne kadar sürede normale döndünüz? Hastaneden çıkınca neler yaşadınız? Arkadaşlarınızdan ya da ailenizden destek aldınız mı? Yorumlarınızı merak ediyorum!
#1