Selam! Geçen ay burun estetiği oldum ve şimdi burnumun şeklinde biraz değişiklikler fark ediyorum. İlk başta nasıldı, şimdi nasıl oldu diye düşündüm ama kafam karıştı. Doktorum, zamanla şişliklerin geçeceğini ve burnun şeklinin oturacağını söylemişti ama ben hala endişeliyim. Sizin de böyle deneyimleriniz oldu mu? Burun şekli ne zaman tam olarak oturuyor? Yorumlarınızı bekliyorum, çok merak ediyorum! 🙃
#1