Burun estetiği sonrası burun şekli değişimi normal mi?

Çarşamba 20:32
#1
Selam! Geçen ay burun estetiği oldum ve şimdi burnumun şeklinde biraz değişiklikler fark ediyorum. İlk başta nasıldı, şimdi nasıl oldu diye düşündüm ama kafam karıştı. Doktorum, zamanla şişliklerin geçeceğini ve burnun şeklinin oturacağını söylemişti ama ben hala endişeliyim. Sizin de böyle deneyimleriniz oldu mu? Burun şekli ne zaman tam olarak oturuyor? Yorumlarınızı bekliyorum, çok merak ediyorum! 🙃
#2
Bende de burun estetiği sonrası değişiklikler olmuştu. İlk başta ben de çok endişelenmiştim, burnumun şekli sürekli değişiyordu gibi geliyordu. Doktorun dediği gibi, zamanla şişlikler geçtiğinde burnun sekli oturmuştu. Benim için yaklaşık 6 ay sürdü tam anlamıyla oturması. Sabırlı ol, zamanla her şey yoluna girecek! 😊
#3
Aa ben de burun estetiği geçirmiştim. İlk birkaç hafta ben de burnumun şekliyle ilgili çok kafamı karıştırmıştım. Zamanla şişlikler azalınca ve burun oturunca her şey yerli yerine oturdu. Benim burnumun tam olarak oturması 4-5 ay sürdü ama sonuçta istediğim gibi oldu. Endişelenme, sabırlı ol!

Hızlı Yanıt

Yanıt vermek için giriş yapın

Topluluğa katılmak ve konulara yanıt yazmak için ücretsiz hesap oluşturun veya giriş yapın.