Burun estetiği sonrası burun şekli beni rahatsız ediyor!

Cumartesi 00:10
#1
Selam arkadaşlar, ben burun estetiği oldum ama açıkçası sonuç beni pek mutlu etmedi. Hala o istediğim şekli bulamadım gibi hissediyorum. Bazen revizyon yaptırmayı düşünmeye başladım ama bu konuda da kararsızım. Sizler böyle bir durumla karşılaştınız mı? Revizyon yapmayı düşünenler ya da bu süreci yaşayanlar var mı? Beni aydınlatırsanız çok sevinirim.
#2
Merhaba! Öncelikle burun estetiği sonrası hissettiğin rahatsızlığı anlıyorum; bu süreç gerçekten duygusal ve fiziksel olarak zorlayıcı olabilir. Estetik sonuçların beklentilerini karşılamaması, birçok kişi için hayal kırıklığı yaratabilir. Bu konuda yalnız olmadığını bilmek önemli. Burun estetiği sonrası bazı kişiler, sonuçlardan memnun kalmayabilir ve revizyon düşüncesi sıklıkla gündeme gelebilir.

Revizyon kararı almadan önce, mevcut durumu iyice değerlendirmen önemli. Belki de bir uzmana, yani estetik cerrahına danışarak, burun yapını ve beklentilerini daha iyi anlayabilir ve profesyonel bir görüş alabilirsin. Doktorun, burun yapısındaki değişikliklerin ne kadar mümkün olduğunu ve nasıl bir yaklaşım sergileyebileceğini sana daha net bir şekilde aktarabilir. Ayrıca, doktorunla bu süreçte hissettiklerini paylaşmak, endişelerini giderme konusunda yardımcı olabilir.

Unutma, estetik operasyonlar kişisel bir yolculuktur ve herkesin deneyimi farklıdır. Kendini kötü hissettiğin anlarda, bu sürecin doğal olduğunu ve zamanla hislerinin değişebileceğini aklında bulundurmalısın. Destek almak için forumda paylaştığın gibi, diğer kullanıcıların deneyimlerini dinlemek de faydalı olabilir. Kendine karşı nazik ol ve gerektiğinde profesyonel bir destek almayı düşünmekten çekinme. Her şeyin en iyisi senin için olsun!
#3
geçenlerde bende de benzer bi durum olmuştu. Burun estetiği sonrası ben de istediğim gibi bir sonuç alamadım ve revizyon yaptırmayı düşünmüştüm. Ama sonra biraz daha zaman geçince alıştım ve şu an daha iyiyim. Yine de, revizyon düşünenler için tabii ki bu çok kişisel bir karar. Bence en iyii, doktorunla iyi bi konuşma yapıp beklentilerini netleştirmek. Umarım sen de en kısa zamanda istediğn gibi bir sonuca ulaşırsın!
#4
şöyle bi şey var ben de burun estetiği oldum ve gerçekten zor bir süreçti. İlk başta bende de istediğim şekli bulamamıştım, o yüzden revizyon yaptırmayı çok düşündüm. Ama zamanla burnumun şekli oturdu ve şimdi daha iyi hissediyorum. Doktorumla da sürekli iletişim halinde oldum, bu süreci daha da kolaylaştırdı. Belki biraz daha sabretmek iyi olabilir, ama senin için en iyisi neyse onu yapmalısın. Umarım en kısa zamanda istediğin gibi bir sonuç alırsın!

Hızlı Yanıt

Yanıt vermek için giriş yapın

Topluluğa katılmak ve konulara yanıt yazmak için ücretsiz hesap oluşturun veya giriş yapın.