Merhaba arkadaşlar, boşanma süreci içindeyim ve gerçekten zor bir dönemden geçiyorum. Bu süreçte nelerle karşılaşabileceğimi, hangi haklarım olduğunu ve nasıl bir yol izlemem gerektiğini merak ediyorum. Özellikle çocuklarımın velayeti konusunda kafamda çok soru var. Sizler bu süreçte neler yaşadınız? Tavsiyeleriniz neler? Kendi deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
#1