Mrb arkadaşlar, son zamanlarda adet döngümde bi gariplik var. Normalde 28 günde bir olurdum ama şimdi 35 güne kadar çıkıyor. Öncelikle bu konuda yaşayan var mı? Sizde neler oldu? Ben de biraz araştırdım ama sres, diyet, hormonlar gibi bi sürü sebep var. Aslında hepsinin üst üste gelmesi de olabilir diye düşünüyorum. Bu konuda doktorla konuşmayı düşünüyorum ama belki sizlerin deneyimleri daha yol gösterici olur. Herkesin başına gelmiştir diye umuyorum, yorumlarınızı bekliyorum!
Ayrıca, bu durumun kendiliğinden geçmesini mi beklemeliyim yoksa hemen kontrolden geçmeli miyim? Bi tavsiye, deneyim lütfen!
Ayrıca, bu durumun kendiliğinden geçmesini mi beklemeliyim yoksa hemen kontrolden geçmeli miyim? Bi tavsiye, deneyim lütfen!