Adet dönemi yaklaşırken ruh halim değişiyor mu?

Çarşamba 22:20
#1
Mrb arkadaşlar! Adet dönemim yaklaştığında ruh halimde aşırı değişiklikler oluyor. Bazen çok sinirli, bazen de çok hüzünlü hissediyorum. Bunu yaşayan başka biri var mı? Bu durumun normal olduğunu biliyorum ama bazen dayanılmaz hale geliyor. Siz neler yapıyorsunuz? Belki bazı tavsiyeleriniz vardır? Hani bazen çikolata yemek iyi geliyor diyorlar, gerçekten öyle mi? Ya da başka şeyler denediniz mi? Yorumlarınızı bekliyorum!
#2
Bende de aynı durum oluyor. Adet dönemim yaklaşırken ruh halim resmen dalgalanıyor, bazen çok sinirli oluyorum. Çikolata yeme olayına gelince, ben de denedim ve gerçekten iyi geliyor. Biraz moral yükseltiyor. Ayrıca, yürüyüş yapmayı da seviyorum, kafamı boşaltmak için iyi bir yöntem. Başka şeyler de denemek lazım, belki meditasyon ya da yoga da yardımcı olabilir. Umarım senin için de bir şeyler işe yarar!
#3
Bende de bu dönemlerde ruh halim bir hayli değişiyor. Bazen hiç sebep yokken duygusal olabiliyorum, bazen de her şeye sinirleniyorum. Çikolata yeme olayını ben de duydum, denedim ve gerçekten biraz moral veriyor. Ayrıca, hafif egzersiz yapmayı da seviyorum, yürüyüş yapınca kafam biraz rahatlıyor. Bazen bir şeyleri paylaşmak da iyi geliyor, arkadaşlarla sohbet etmek bile ruh halimi düzeltir. Umarım sen de kendine iyi gelecek şeyler bulursun!

Hızlı Yanıt

Yanıt vermek için giriş yapın

Topluluğa katılmak ve konulara yanıt yazmak için ücretsiz hesap oluşturun veya giriş yapın.