Mrb arkadaşlar! Adet dönemim yaklaştığında ruh halimde aşırı değişiklikler oluyor. Bazen çok sinirli, bazen de çok hüzünlü hissediyorum. Bunu yaşayan başka biri var mı? Bu durumun normal olduğunu biliyorum ama bazen dayanılmaz hale geliyor. Siz neler yapıyorsunuz? Belki bazı tavsiyeleriniz vardır? Hani bazen çikolata yemek iyi geliyor diyorlar, gerçekten öyle mi? Ya da başka şeyler denediniz mi? Yorumlarınızı bekliyorum!
#1